Min kväll

Okej ska börja där jag slutade . . . .
Jag och älskling låg i sängen och sov,
sen köpte dom pizza åt oss.
Sen när vi satt och åt fick jag skit ont i magen,
bara för att jag inte äter och när man äter något så töjs magsäcken ut typ?
Iallafall så var jag tvungen att springa på toa,
så sen när jag springer ner sitter hunni där.
Han- Va länge du va borta?
jag- Mm, har skit ont i magen.
Han- Okej.
Det är nog det pinsamaste som finns,
att gå på toa.
Blir skit äcklad av mig själv när jag är på toa,
vet inte varför?
Sen låg vi i sängen och vips så somnade jag.
Vaknade senare av att mamma kom in och sen att älsklingen sa att vi skulle ut?
Så vi gick ut och mötte samir,aram,hichem och hassan och bara prata.
Sen när dom åkte gick jag och mötte Linnea och hade " Girls talk " haha.
Sedan när hon gick hem blev det Gossip girl tittande för mig och en lååång dusch.
Efter det ville jag byte näspiercing till en som inte ramlar av så lätt!
Problemet var att den var för tjock för mitt hål så fick bara igenom första huden,
sen råka jag trycka upp den så jag tappa känslen.
Jag vet inte riktigt vad jag gjorde men nu sitter den som den ska.


En till t-shirt jag köpte i polen,
det står " Dirty birds for dirty girls ".

Kommentarer
Postat av: ida

ball t-shirt :)

2009-05-24 @ 22:02:31
URL: http://stillidaasd.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Cool tishaa ;)

2009-05-24 @ 22:08:35
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0