Läskiga gubbar

Kom nyss hem ifrån en helt okej skoldag,
men är som vanligt trött och seg.
När jag klev av bussen och in på tomten så åker någon stor van in på
asfalten/Gåsaken och stannar till och kollar på mig.
Jag skyndade mig förståss in och låste.
Jag drömmer ofta om att jag blir kidnappad av någon hårig gubbe,
skit scary!
Iallafall så ska jag ägna min tid nu åt att göra an sak åt Anton.
för han åker först bort nu till tyskland i sex dagar :(
Sen när jag Åker till Polen nästa vecka åker han till holland.
Vi kommer knappt att träffas, snyft.
Men jag hejar ju på han såklart.
Men nu ska jag göra den där saken,
kan tyvär inte skriva vad eftersom att han läser detta!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0