Jag och Jollan är överlevare

Som sagt så hade vi orientering idag och vi körde den på vårat sätt.
Istället för nyttigheter drack vi redbull och åt massa godis,
istället för idrottskläder klädde vi oss i rosa/svart och solbrillor,
istället för gympdojor  blev det ballerina,
och istället för att springa gick vi.

Först i imorse åkte vi och handlade godsaker,
sen åkte vi till skolan!
Då visar det sig att vi började en timme senare . . .
Sedan när vi väl började gå gick vi vilse!?!
och trampade i ett jorgetingbo så att Johanna blev stucken.
Men efter mycket om och men gick vi i mål med alla stämplar!
Det är fan sant,

jag och hon klarar allt!

Vi räddar varandra ifrån olyckliga saker,

hon har både räddat mig ifrån att dö och att bli våldtagen.

Jag kommer ihåg det som igår ,

Vi hade vart inne i stan på The Voice tror jag eller Rix fm?

Sedan när vi skulle hem gick vi och satte oss på en bänk,
då kommer två vuxna män i kanske 27 års åldern och sätter sig bredvid oss.
Den ena tog tag i Johanna och andra i mig.
Johanna började ju förståss kämpa sig ur men jag blev nog i chock,
för jag gjorde ingeting.
Den där mannen höll verkligen i mig och puss på mig och osv.
hans händer gled lite överallt.
Sedan tar sig Johanna ur och får tag i mig,
men den där killen släpper inte,
han sa- Hon ska ingenstans!
Sedan drar hon verkligen loss mig, förstår inte hur hon lyckades,
och vi sprang och hoppade på första tunnelbanan men dom kommer också på den,
men tillsist kom vi bort ifrån dom.
Sen det andra tänker jag inte berätta om.
Hon vägrar ta creed för det men utan henne vet jag inte vart jag skulle varit nu.
Här är hennes blogg:
www.jollaans.blogg.se




Den bjuder vi på!


Kommentarer
Postat av: Linn (http://honkallaslinus.blogg.se)

Fett läskigt det där med dom där männen :O

2009-05-27 @ 15:34:04
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte kul att höra gumman! :/

2009-05-28 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0