Jag är en elit idrottare

OMG, vilken jävla dag,
det har inte hänt något speciellt men hade bara lust att skriva så.
Efter skolan snubblade jag iallafall in på polis stationen,
poliskillen frågade om jag mådde bra?
Opps i did it again.
Så typiskt mig att flygga in och tappa mobil och allt på golvet.
Sen mötte jag älsklingen,
han skulle igentligen åka och köpa någon tröja.
Men sen blev det inte så,
jag har väldigt bra övertalnings förmåga!
Vi åkta iallafall hem till mig och myste.
Senkom vi fram till att jag också är en elit idrottare.

Jag- Jag är också en elit idrottare ( avundsjuk på anton )

Han- aha haha, i att sova då eller?

japp det är jag, skulle lunt vinna Vm i det!
Fortsätter att skriva när jag kommer hem,
ska bara ut  och möta Linnea en snabbis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0