ibland är livet inget man vill leva

Mår verkligen inge bra, blir nog ingen skola för mig imorgon.
Orkar inte ens stå upp!
Har legat i sängen hela dagen med älsklingen och syrran.
Jag gav han sakerna jag köpt,
jag hoppas han gillade dom iallafall haha.
Även fast han och sis garvade som sjutton åt dom.
Hade köpt armband och halsband!
Tänkte visa sakerna jag köpte åt mig men är för trött för det.
Förlåt men orkar inte bry mig om bloggen just nu.
Ska bara lägga mig ner och följa mina 5 punkter för att bli frisk.


Love you <3


Jag fick ingén tur även fast jag virörde den där meteroiten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så himla söta, vill verkligen ha de ni har tillsammans :)

2009-05-18 @ 21:11:17
Postat av: Albin

Haha, är du också vidskeplig av dig? x)

2009-05-18 @ 22:38:38
URL: http://AlbinAxelsson.se
Postat av: Anonym

Hej:)

jag undrar hur du får din rubriker att vara i mitten och inte åt vänster som det är på typ nästan alla andra bloggar, fattar du?

Jag älskar din blogg btw!

Kram :)

2009-05-19 @ 08:57:17
Postat av: E.

Detsamma!

Puss.

2009-05-19 @ 11:02:25
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0