I väntan på Johanna

Sitter här med älsk och väntar på Jollan som varje måndag haha.
Men samtidigt kan jag berätta en rolig ska om när jag sov hemma hos henne,
häromdagen.
Då jag inser hur lite jag lyssnar på folk.
Vi låg på kvällen och pratade tjejsnack i hennes säng,
och jag som inte lyssna eller sov hörde inte vad hon sa.
Sen vakande jag upp.
Jag- Men vad mysigt.
Jollan- Va?
Jag- Men vad mysigt att gå på en strand.
Jollan- Vilken strand?
Jag- Men stranden du sa att ni gick på.
Haha ibland är jag verkligen snurrig.

Juste jag vet att man inte ser texten menska byta nu eller senare.
När jag känner för det helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: edubbelv

Tack, kram! :)

2009-05-04 @ 12:37:02
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0