haha och du kallar mig patetisk

Jag fattar inte att vissa pallar lägga sig i,
Omoget.
Iallafall så ska jag dra till sätra nu,
så letar ni efter mig så finns jag där.
Vet att jag skulle visa min bikini,
men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge.
Vet inte när jag skriver imorgon,
måste plugga och mötta ***** och prata.
För en gångs skull är jag mogen,
lika bra att träffas och prata om det.
Det är ju ändå emellan mig och henne!
Som vissa inte verkar fatta.
Puss på er.


Oredigerade bilder,
till skillnad ifrån vissa andra så redigerar jag inte varenda bild.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja precis, allt bra med dig?



Kramar

2009-05-09 @ 22:55:56
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: michelle von walden

Hhehe jo det var superskoj. Kommer fler bilder i eftermiddag tror jag :)

2009-05-10 @ 07:41:20
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ritar du dit egna ögonbryn typ i slutet?

2009-05-10 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0