Eran favorit är hemma

Nu är jag hemma och tidig är jag också.
Igår gjorde vi inget speciellt, men sen när vi båda somna i hennes brorsas säng,
gick vi och la oss haha.
Men jag har typ inte kunnat sova på hela natten för jag har legat och spänt mig.
Var rädd för att läcka haha,
men sju imorse gick jag på toa och då vaknade Johanna också.
Så vi låg och snackade tills vi somnade om.
Men nu är jag iallafall hemma och känner att jag måste sova lite.
Till och med mamma hörde på min röst att jag behöver sova.
Juste idag är de en vecka för mig & Anton,
han är den första killen som håller koll på datumet haha.
Iallafall så sa jag grattis till han med, tänk att han har klarat av en vecka med mig nu.
Ska träffa han senare men han tävlar idag också.
Åhhh det är så jävla mycket jag måste göra:
*Plugga So och No.
*Plugga musikhistoria.
*Färga håret.
*Tvätta.
*Vika alla kläder i min garderob.
* Lägga in min design.
* Ändra lösenord på massa sidor eftersom att fok har hackat mig!
*Övrigt?
Vi tonåringar har det fan inte lätt!
men först nu måste jag sova.


Tycker ni att jag liknar draken i shrek?



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vilken jobbig design. går inte att läsa texten ju?

2009-05-04 @ 09:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0