Dags att kliva upp

Jag har haft värsta lyxmorgonen.
Har legat och ätit godis samtidigt som jag fått helkroppsmassage.
Men nu måste vi kliva upp för älskling ska klippa sig och träffa Jollan.

Och föressten varför är det pinsamt att en fjortis lyssnar på dilated people?
För er som inte vet vad en fjortis är så är jag inte en?
Ni kan ju seriöst inte mena att jag ser ut som Kissie?!
Iallafall så lyssnar jag på all slags musik,
allt ifrån schlager hits till afrikanskt.



Jag var en förr men nu är jag bara jag, Emma.



Kommentarer
Postat av: blidell

festen va helt körd, alla var för många och för fulla. :P

2009-05-24 @ 15:50:36
URL: http://blidells.blogg.se/
Postat av: michellevonwalden

va kul att du är tillbaka :) Hhehe har knappt hunnit andas de här dagarna jag inte skrivit, men de har ju med flytten och göra, men iväll blir det nog ett intressantare inlägg än de korta tråkiga ni ått i helgen av mg, ta hand om dig Emma :)

2009-05-24 @ 18:15:00
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaaaah du är så hiphopig emma!

2009-05-25 @ 16:14:15
Postat av: Anonym

Kan inte du typ lägga ut flera bilder från när du var yngre.Det är väldigt roligt! Bra blogg<33

2009-05-25 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0