Beslutångest?

Vet inte vad jag ska göra?
Ändra designen på bloggen eller kolla klart på en film?
Hmm. . . . Ni märker nog vad jag väljer.

Så här ser min vecka ut:
Måndag: In till stan och träffa Joakim som fyller 20 nästa Söndag.
Fika typ, sen hem och träffa syrran som ska sova med mig, systerkväll.
Tisdag: Träffa Bästavän, shoppa, färga håret och sova hos henne :)
Onsdag: Träffa en tjej kompis jag inte vart med på skita länge :)
Torsdag: Gå på fin resturang med Älsklingen.
Fredag: Fest?
Lördag: Grillkväll.
Söndag: Lunchfest.
Måndag: Fixa allt till balen.
Tisdag: Bal.
Onsdag: Någon utflykt för sista klasspengarna?
Torsdag: Skolavslutning!?!
Har säkert glömt massa också!
Sen ska jag vara med vänner och älsklingen som åker till budapest :(
Sen när han kommer hem åker jag till Malta :)
Sen ska jag sommarjobba också,
och sen börja i gymnasiet.
Aja, men jag kommer nog inte hinna blogga så mycket insåg jag nu :O
PANIC!PANIC!PANIC!PANIC!PANIC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0