Stämmer horoskop?

Det här var mitt horoskop för veckan som tar slut om några timmar:

Stenbocken (22/12 - 19/1)

En händelse under veckan får dig att känna dig stolt över dig själv. Kanske är det en utmaning som du inte trodde att du skulle anta. Bry dig inte om att någon i din vänskapskrets inte tycker att det är särskilt imponerande, det är vad du tycker som är viktigast. Tänk också på att inte distraheras av oväsentligheter utan försök att fokusera på ditt mål.

Ingen händelse har fått mig att känna mig stolt i veckan,
och jag har inte antagit någon utmaningen för den delen heller.
Inget av dte som står stämmer.
Jag tror nog inte på horoskop längre,
det är nog några som bara sitter och hittar på medans dom får betalt för det.
Nu ska jag iallafall kolla på en film jag laddat ner,
många undrar hur man laddar ner och jag tänker inte uppmana er till att göra det.
Ni gör det på egen risk!

Googla på " ladda ner utorrent " sen när du har laddat ner och installerat,
kan du hämta filmer på www.tankafett.com .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0