Plugg och städ dag

Idag måste jag plugga och städa,
det känns som om att jag sovit bort hela dagen!
Fast i och för sig så är ju söndagar vilodagen så det gör ju inget.
Sen bakade jag en chokladsockerkaka igår kväll,
så nyss när jag klev upp och skulle ta tror ni de fanns något kvar?
Nej då har små ungarna glufsat i sig hela!
Så nu måste jag baka en ny.
Aja men nu ska jag sätta igång med plugget!



Lillebror som snart börjar gråta för att han inte klarar av ett spel.


Stökigt. Inte så värst, men då ska ni se sängen.


Bara för att jag älskar den här luvan.

Dagens outfit:




Gammal ucla tröja, Bikbok.
Tights, Bikbok.
Rosa mjukis strumpor, Lindex?


Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

är det någon som är det är det du! :)

2009-03-08 @ 13:15:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0