pain

Idag i skolan när jag gick ifrån musiken fick jag kramper i magen och kände att jag knappt kunde gå,
sen när jag kom upp till kontoret vek sig hela magen och jag kände hur spyan nästan flög ur mig.
Sen låg jag hos skolsyster tills mamma kom och hämta mig.
Mår mycket bättre nu, vet inte var det va.
Skolsyrran trodde det var maginflamation men det kan ju vara vad som helst.
Jag har iallafall aldrig haft sådär ont i magen,
men nästa gång någon annan säger att den har ont i magen får den mitt medlidande.
Alltid när någon säger det så bryr jag mig inte så mycket,
för tänker att de inte gör så jävla ont men nu vet jag!


Hm, jag ser ju lite rolig ut efter att ha druckit ett glass cola på Julafton hos kussen.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0