Nu ska jag vara mammas lilla ängel

Hann inte skriva imorse för har börjat med en ny sak på min lista för att må bra.
Jag kliver upp när jag själv vaknar, för då känner jag mig inte stressad.
Så vaknade lite sent så hann inte skriva i bloggen men jag kom till skolan en halvtimme tidigt,
som alltid.
Sen fick jag tillbaka tre prov, ett vg, ett g & ett ig eller vad man ska säga.
Men är faktiskt nöjd.
Sen igentligen skulle jag vara i skolan nu men har halv dag och jag gick en lektion tidigare.
Varför ska jag sitta där och låtsas läsa när jag kan göra det hemma.
Det kändes lite onödigt så åkte hem, hoppas jag inte får skolk på det bara.
För jag ska faktiskt plugga nu haha, sen ska jag städa hela huset.
Mamma förlorade sitt kort i fredags och den som tog det tömde hela hennes konto!
men jag fattar inte hur dom kunde koden.
Iallafall så ska jag vara lite snäll och städa så hon kanske får ett litet leende.



Fin backslick.


Skriver sen . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0