Nu är jag hemma

Igår åkte jag till Södertälje och de sluta med att jag sov hemma hos Andreas.
Det är ju skit läskigt att åka hem själv när de är mörkt!
Iallafall så var de skitkul att träffas igen,
det var ju ändå ett tag sen.
Iallafall så sov typ ingen av oss inatt,
haha han frågade mig hela tiden vad klockan var?
Sen klev vi upp rätt tidigt för han skulle jobba och sen köpte han godis åt mig haha.
Sen åkte jag hem och åt kyckling och nu sitter jag här och ska sova.
Sen skulle jag igentligen träffat julia men hon kunde inte, så vi får träffas en annan dag.
Kommer ihåg i sommras när de var hon & jag emot allt,
du ska veta att jag saknar dej tvilling.




Jag upptäckte att jag har samma ögonfärg som syrrans scarf.
( jag är osminkad )


En gammal bild på sötungen.

Bilder på mig och julia:










Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

söta! :)

2009-03-14 @ 14:15:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0