Jag hatar andedräkter

Jag mådde bra tills mamma kom ner och hennes andedräkt var inte precis den bästa,
de var nästan så jag svimma.
Men jag älskar dig ändå mammi.
Idag är det verkligen en lång dag,
Först skola, sen hem och byta kläder till dansen,
sen tillbaka til skolan för ska prata med pappa och kuratorn,
sen till dansen, sen hem och äta, sen ska jag plugga . . . .
Hmm jag kommer dö utav stress.

Sen har jag kommit på en typiskt grej för par.
Killar i min ålder är ganska intresserade av sex,om dom har haft sex så är dom beroende,
om dom inte har haft det gillar dom och snacka om att alla brudar vill ta deras oskuld.
Men nu kommer jag till parsaken.
Tjejen sitter med sin vännina och pratar och killen med sina grabbpolare.
När tjejen börjar snacka om sin pojkvän,
säger hon hur rar han är och att han alltid finns där.
När killen börjar snacka låter de ungerfär såhär:
Min flickvän är råvild i sängen, det går fan inte att stoppa henne.
Ni skulle fan se de grabbar.
Det är absolut inte såhär för alla,
men många killar snackar skit om dom bakom ryggen.
Men som sagt dom flesta killar runt 15 år tänker tyvär bara på sex . . . .



Jag köpta en smartsak igår, ett hårlasso.



Jag. . . .

Kommentarer
Postat av: vesna

såna e coola =)

2009-03-18 @ 15:19:06
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: beatricejakobsson

det är sant ! allt det du säger om killarna! :(

2009-03-18 @ 16:16:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0