Jag hade fel

Jag brukar aldrig kunna erkänna min fel men nu kan jag det.
Tisdagar är inte den värsta dagen som jag sa förut,
för jag kom upp hur lätt som helst idag.
Vill verkligen inte gå ut när jag ser all jävla snö ute,
ska det inte bli vår nu?
Det finns inget postivit med snö,
bara kallt och grått.
Ge mig sommarn nu. . . . .
Näe kände nu hur tröttheten kom tillbaka!
Ska gå och ta en power nap i en kvart.




Dagens Outfit:

( Bild kommer sen,
batterierna dog! )




Jeans, tiger.
Vit linne, Jc.
Mönstrad långärmad, Fick utav en kompis :)
Pärlörhängen, en butik på drottningatan.
Pärlarmband, Fick utav danni i Julklapp.
Vitt sidenband, ?.

Ni får se sen vad jag hade på mig över de här när jag kommer hem . . .
vet inte när jag kommer skriva för ska vara med johanna och träfa filiph.
Men någon gång idag iaf!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

pärlor är så fint :D

Ha en topppen bra kväll!

2009-03-03 @ 19:58:55
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0