jag gillar min blogg

Tog tåget in till stan och åkte till dansen, sen mötte jag Danni.
Vi skulle lära oss ta av oss tröjorna på rätt sätt och jag hade glömt ta med en,
men som tur hade jag en kofta som man kunde ha.
Efter de åkte jag hem och lagade vofflor och sen mötte jag Linnea.
Efter det sprang jag in i duschen och nu sitter jag här.
Utmattad och trött och sen imorgon har vi dans hela dagen och sen ett prov.
Kommer inte kunna blogga imorgon förutom på morgonen * Tårar*.
Bloggen har blivit som en vardag för mig nu, den är en stor del utav mitt liv.
Inte för att jag skriver i den men hela bloggen betyder för mig.
Varje gång jag trycker upp min blogg kysser jag dataskärmen och varje gång den trycks ner gråter jag.
Okej jag gråter inte men de är lite tufft sådär.
Jag menar allt om mig står ju typ här?
Okej inte exakt allt men mer än mycke.
Näe nu måste jag fan sova,
sov så gott allihop!



Jätte gammal bild på mej!


Kommentarer
Postat av: vesna

fin outfit du hade idag (kunde ej kommetera påd e andra inlägget)

2009-03-26 @ 19:54:34
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0