I am a crazy bitch

Färgade Johannas hår men det täckte inte allt haha.
Sen var jag fett irriterad.
Mamma var tvungen att hämta mig där för att en jävla busschaffis gjorde fel!
Mitt busskort gick ut igår och min låtsaspappa köpte ett nytt ifrån imorgon?
Så fick ta en bussremsa men jag kom bara ditt på den haha, så långt tänkte jag!
nej men den där busschauffören stämplade fel fast han sa att han inte gjorde det.
Iallafall så var ju  mamma tvungen att hämta mig tidigt och jag enades med att sova ute,
men självklart fick jag inte det.
Sen när hon hämta mig fråga hon om jag skitit på mig?
Kan inte gå efter att vi gjorde en sak på idrotten,
glömde strecha så mina ben är som pinnar, kan knappt böja på dom!
Skit irriterande . . . . .
I really have a bad day!







Den bjuder vi på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0