Goder natter

Nu måste jag sova, har fått huvudvärk.
Frågade svarens bok om jag borde gå till skolan imorgon,
så här stod det som svar:
Det kommer att krävas en rejäl ansträgning av dig?
Vad menas med det tro, aja lär väl märka de imorgon.
Den ända ansträgning jag vet är att komma upp.
Nu får ni iaf sova så gott alla göllungar,
ni som skickar elaka kommentarer får sova dåligt!
Thats it haha,
är ni snälla är jag snäll,
är ni dumma är jag dum.


Gammal bild men gillar min keps.
Åh saknar mitt hår där har jag inte löshår.
Dumma frisör iof så var de skit slitet så hon gjorde väl de rätta.

Ps. Imorgon kommer fler videos ifrån igår men orkar inte ladda upp nu.


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

god natt!

2009-03-22 @ 21:43:34
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hello :D



TACK TACK! :D



planer för denna vecka då?

2009-03-22 @ 23:22:55
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0