Frustrerande, deprimerande, irriterande . . .

Tre jobbiga saker för tillfället:

1. Tappat bort skit viktiga papper.
2. Bråkar med Andreas.
3. Mitt hår ser ut som trollet umpa pumpa.

Hur ska jag lösa dom här tre sakerna:

1. Skäll ut mamma för jag kan lova att det var hon som rörde dom sist!
2. kasta mobilen i väggen så att den går sönder och du slipper få sms.
3. Snagga mig, då slipper jag ju se mitt fula hår.


 

GAAh, jag blir fan GAALEN.




Tänk att en sådan ful unge utan hår knappt kunde växa upp och bli en sån fin unge,
med hår.
( Fotona är ifrån ett album min gammelfarmor gjort till mig i norrland,
fick det av henne innan nyår. )



 


Kommentarer
Postat av: beatricejakobsson

ska jag göra detta ? :)

2009-03-20 @ 21:57:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0