Fötter

Jag hatar fötter,
dom är fula och jag blir äcklad av dom.
Det kan vara vems fötter som helst men jag gillar dom fortfarande inte.
Om så världens snyggaste kille bad mig massera hans skulle jag aldrig göra det.
Jag vet inte varför jag hatar fötter men jag gör det bara.
Fundeade nyss på att gå ut och springa lite men jag får alltid håll så orkar inte.
Det är så jobbigt när man får håll och knappt kan andas.
Jag vet inte varför jag alltid får det, kanske för att jag har dålig kondition.
Sitter nog hellre här och äter godis.
Godis är livets stora mening har jag kommit fram till,
den är min stora tröst.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag hatar också fötter ;p

2009-03-28 @ 15:10:50
Postat av: Elin!<3

Hihi du är inte den ända, jag hatar också fötter:)

2009-03-28 @ 16:32:32
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: michelle von walden

Jag hatar också fötter, jag har värsta fobi mot det, visst det går om man sover tillsammans med en kille och man snuddar fötterna men som du skrev jag skulle aldrig massera någons fötter och när någon retas och sådär på tex badhus då vill jag bara dö :P så äckligt :P

2009-03-28 @ 22:50:45
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0