En ny morgon och en hemsk dag

Syrran är sjuk så jag ska jobba istället för henne,
skulle kunna vara "låtsas" sjuk men det känns bara elakt.
Fast jag kan ju skylla på att jag har mensvärk,
något postivit med mens.
En bra ursäkt när man inte orkar något.
Det var iallafall skönt att sova i en nybäddad säng,
så jag ska nog sova i en stund till.
Får lägga mig med kläderna på så jag bara kan gå upp sen.
Jag förstår inte hur eller varför jag blivit så trött på sista tiden.


Mina söta skor jag fick utav mamma.



Sen jag.

Det är ingen ide att skriva dagens outfit för har bara en svart t-shirt och ett par jeans på mig!

Kommentarer
Postat av: Mandy

thank you thank you :D det var skitkul i natt :D kommer bilder till bloggen strax måste bara svara på alla kommentarer först!!!



händer i dag?

2009-03-29 @ 11:23:57
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0