Det mysiga förstördes

Då har man myst i bastun och så duschar man och klär på sig mys kläder,
man går ut och kollar lite snabbt i soffan där mamma sitter,
så går man in i sitt nersläckta rum och så hoppar en gubbe fram!
Självklart början man skrika och kasta kläder omkring sig!
Då var det bara Juha . . . .
Jag HATAR när folk skrämmer mig.
Det är okej när jag skrämmer andra men inte när dom skrämmer mig!
Det är helt enkelt inte ok!
Haha fan vad sur jag blev och nu sitter jag och skrattar.
Man kan ha hur många problem som helst men ändå kan jag le och skratta.
Det är jag tacksam över . . .

"Stockholm vaknar långsamt, på droger och på sorg . . . . "


Johanna & jag.


Just me!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer videobloggar!!

btw, du är sjukt fin:)

2009-03-02 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0