Dansdag

Först ska jag till skolan och dansa,
några instruktörer ska lära oss att dansa några olika danser.
Sen har jag prov och sen senare i ikväll ska vi till ett folketshus och dansa med massa andra skolor.
Det ska bli skitkul förutom att vi inte får vara ledig imorgon.
Tänk vad skönt att vara ledig på en fredag, jag skulle kunna döda för det.
Eller näe det skulle jag inte för jag skulle aldrig klara av att döda en person.
Tänk blod och inälvor osv. spyr nästan bara jag tänker på det.
Om jag ens blöder på fingret svimmar jag nästan.
Jag tror de är den röda färgen som äcklar mig så mycket!
Mina naglar kan vara röda men blod kan inte?

Nu ska jag iaf uppvärma lite för mig själv,
hur kul är det inte att dansa för sig själv framför spegeln?





Dagens outfit:




Tror jag ska byta outfit men har beslutångest.
Svarta leggings, GinaTricot.
Vit tunika, H&m.
Grå kofta, H&m.
Gråa strumpor, H&m
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0