Danskväll hela kvällen lång

Nu får jag äntligen sitta ner.
Har vart i Hallunda folkhus och dansat bugg, vals och något annat,
med olika skolor.
Jag dansade faktiskt bara med mitt ex Erik och vi var skit duktiga,
fast ändå vann vi inte och inte gick vi vidare heller haha?
Dåliga domare haha.
Sen träffade jag Elin & Linnea och massa andra.
Det är alltid lika kul att träffa personer man inte träffar så ofta längre :)
Iallafall så har de vart en jobbig dag idag förutom dansen fast den var också jobbig,
för jag blev skit svettig och jag gillar INTE att vara det.
Iallafall i skolan så hade vi dans , sedan no prov och det gick inte alls bra
och sen blev jag lite sur på musiklärarn.
Jag ska inte ha sänkt betyg för att lärarn ger mig ett instrument jag inte kan spela på?
Men han skulle prata med mig nästa gång.
Sen åkte vi hem till Johanna och fixade oss.
Sen fick vi skjus till dansen och sen hämtade mamma mig
och nyss sköljde jag kroppen i trocadero, ska väl hoppa in i duschen snart
så jag luktar gott igen.
Sen ska jag sova . . . .
Har sovmorgon imorgon men jag lär väl inte få det för jag ska till läkarn,
har fått någonting runt om mina läppar?
Först blev jag torr och sen ryckte jag bort all hud för jag kan bara inte låta bli,
och nu är dom helt förstörda!
Men ska iaf till en doktor imorgon och undra vad han säger?
Dom säger alltid något konstigt,
det roliga är också hur alla olika läkare säger olika?
jag kommer ihåg förra året, då jag vara sjuk hela tiden.
Jag kommer nog alltid vara förkyld men halsflussen som jag alltid hade är borta.
Första läkaren sa en sak andra en andra sak och tredje en annan sak.
men jag tror nog mest på den som sa att jag är kroniskt förkyld,
och sen att jag typ är allergisk emot luften.
okej de där lät konstigt men de var någonting med lufttrycket`?
äsch jag vet inte själv, så engagerad är jag när det gäller mig själv.
Igentligen ska jag också gå på någon kortison sak men jag orkar inte ens ta den!
men hallå, när jag frågade hur länge jag skulle gå på den,
sa läkarn så länge som det behövs, ett år, två år och varför inte hela livet?
Näe då skiter jag i det.
Plus att jag känner mig hur frisk som helst förutom när personer alltid frågar om man är förkyld.
Näe jag tror läkarna hittade på allt för att slippa se mig varje vecka.
God natt!





( har flera bilder men lägger bara in den här så länge för är så jävla trött )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0