Bevis


( Det är här utanflr Gozo, där man kommer få bada! )

Här är beviset, ser den inte livsfarlig ut.
Shit, jag ryser bara när jag ser den livshotande hajen!
Här har man bokat en språkresa och det står inte att bada med hajar ingår?
Ska vi bara få bli mat eller?
Aldrig i livet, jag ska ringa till dom och fråga vad dom har för skydd emot hajarna.
Ef drar verkligen till sig skandaler.
Först hur oengagerade dom är emot studenterna,
eftersom att alla söp och massa annat förra året,
det var ju värsta kaoset om det,
Och nu ska dom låta studenterna bada ibland livsfarliga hajar också?
Vad mer?



Kommentarer
Postat av: Anonym

är nu aktiv i min blogg igen och söker massa läsare. har ni några frågor är det bara att fråga.

2009-03-22 @ 14:52:44
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/
Postat av: beatricejakobsson

läskigt!

2009-03-22 @ 15:24:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0