Killar killar och åter killar . .

Del 4, bråk:

Någonting som jag verkligen irriterar mig på är dom flesta killar som aldrig kan erkänna sina fel.
Enligt vissa, är killar dom man ska ha respekt emot bla bla bla.
Oftast när man bråkar med en kille kan dom fortsätta bråket i all evighet,
dom tänker bara inte ge sig!
Sen när det väl nästan är löst och man tänker äntligen är de här över?
Jo då kommer dom med en kommentar som " har du tänkt på dina fel då? ".
I deras värld existerar de inte att tjejer har rätt ibland utan dom har ALLTID rätt.
Här kommer vi till varför mina förhållanden aldrig håller,
för att jag ger mig inte!
Så som dom gör emot mig gör jag tillbaka, det blir tillslut ett kaos.
Jag tror att många behöver lära sig att man måste släppa saker ibland,
det går inte att alltid ha rätt.
Släpp och glöm det bara, jag lovar världen går inte under!
Ett problem över och tusen återstår tyvär. . . .

LÄS ALLT NOGA!
Det är första gången för dig. När du lutar dig bakåt och lägger dig ner spänner sig dina muskler. Du låter honom få vänta lite, med en dålig ursäkt, men han vägrar att bli bortvisad när han närmar sig dig. Han frågar om du är nervös, och du skakar modigt på huvudet.Han är mycket mer erfaren, men det är första gången hans finger hittar rätt. Han kommer längre in och du skakar till; din kropp spänns hårt, men han är försiktig, som han lovade att vara. Han tittar djupt in i dina ögon och säger åt dig att lita på honom, han har gjort detta många gånger förr. Hans snedvridna leende gör att du slappnar av,och du öppnar dig mer,så han får mer plats så han lättare skall komma in.Du börjar böna och be att han skall göra det fortare och skynda sig riktigt mycket,men han tar långsamt den tid han behöver för att orsaka så lite smärta som möjligt.När han trycker på hårdare känner du hur din vävnad ger vika; smärtan bubblar upp inom dig och känns som ett knivhugg,och du känner den kittlande känslan av blodet som sakta börjar rinna. Han tittar oroligt på dig och frågar dig om det gör för ont.Dina ögon är fyllda med tårar, men du skakar på huvudet och nickar åt honom att fortsätta. Han börjar röra sig ut och in med skicklighet,men du är nu alldeles avtrubbad av smärtan och känner inte längre att han rör sig inom dig. Efter några fruktansvärda minuter känner du att något går sönder inom dig och han drar ut den ur dig. Du ligger nu helt avslappnad, glad över att det äntligen är över. Han ser på dig och ler varmt och säger att du har varit hans mest envisa, menockså mest lönsamma upplevelse. Du ler och tackar din tandläkare.Det var trots allt första gången du drog ut en tand.Din stygging! Vad tänkte du på, egentligen?!
Jag vet nog vad du tänkte på! PERVERSA JÄVEL !!
Tagen ifrån: Snyggast.se

( Gammla pics! )








Kommentarer
Postat av: embla

de med lugg och tapper klippt var finast ! :)

2009-01-09 @ 07:30:59
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: annii

Snyggt med luggen

2009-01-09 @ 12:18:30
URL: http://annwiisaj.blogg.se/
Postat av: ADEM

hej

jag är turk-svensk pluggar chalmers.se och jag är lära sigb sig svenska

helger jag jobbar extra som frisör och massör

och.....jag har egen villa.....ensam söker snäll

kompis...eller språkkompis

GÖTEBORG

2009-03-01 @ 15:44:13
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0