Man on fire

Först ska jag tacka Samir haha,
han och jag har en liten deal.
Jag laddar ner en film som han säger, sen när jag har sett den gör jag samma sak.
På det viset hjälper vi varandra med bra filmval,
han rekomenderade Man on fire.
Och måste säga att det är en av dom bästa filmerna jag sett?
Tänker inte säga vad den handlar om förr orkar inte, utan ni får ladda ner den istället.
Lagligt som olagligt upp till er mouhhaa?
Sen måste jag ju bara säga att jag är jävligt seg,
har fortfarande inte gjort den där video saken.
Jaa vad ska jag säga . . . .



Samir & jag.


Åhh jag vill så gärna färga tillbaka mitt blonda men det är ju så omständigt?
Sist blekte jag det säkert 5 ggr och sen färgade jag ändå tillbaka till brunt?



Kommentarer
Postat av: R E B E C K A

Fin blogg, lägg gärna till mig på bloglovin! :)

2009-03-01 @ 09:50:42
URL: http://rrebecka.webblogg.se/
Postat av: elli

hej, du har fin blogg ;)

ha det bra

2009-03-01 @ 10:35:44
URL: http://ellibergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0