vad har hänt?

Lördags:
Åkte och shoppade med mami.
Fick med mig ett linne och ett par högklackade skor,
men får ont i fötterna direkt utav dom!
Så måste ha ett par extra skor i väskan hela tiden.
sen Blev jag blondin igen,
så nu är jag blond ( visar bilder imorgon ).
Nu kommer jag inte att förstöra brunetternas rykte längre.
Sov hos Mandapanda

Söndags:
Åkte hem och åt lunch ute med la familia,
eller psyko familjen ska jag kalla dom.
Anders kom förbi och vi skapade ett team,
för han har också blivit blond.
Sedan hämtade Johanna upp mig och jag åkte hem till henne.
Sedan gick vi ut och träffa massa andra......
och jag sov hos henne.

Måndags:
Gick hem till sötnosen Dennis direkt på morgonen.
Vi åkte sen med hans kompisar och hampus och bada,
men jag bada inte för hade inga badkläder!
Sen åkte vi o åt på något kebabställe
och en kille kallade faktiskt mig smart.
Det var typ första gången en kille gör det?
Sen åkte jag, dennis och hampus hem till moi,
för att jag skulle hämta några saker.
Sen fick jag tillbaka mina gladiatorskor som d gömt!
Efter det åkte vi tillbaka till Sätra och träffa några andra
och Johanna.
Iallafall så sov jag hos D ;)


Lilla super söta jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0