Svar på era frågor

är du och D tsm?=)=)
Svar: Jag det är vi och han är bara min älskling :D


är det din storasyster?
Svar: Nej det är min little sis haha :)

har du några syskon isåfall hur gamla e dom?
Svar:
1 hel syster som är 13.
1 halvbror men är som hel som är 7 år.
1 till halvbror jag som jag inte träffar längre,
som är 2 tror jag kanske 3?
1 plast bror som är juhas son och samtidigt min kusin,
allt är helt ekelt för komplicerat för att ni ska förstå.

vart är jossan bor inte hon hemma längre?
Svar: Jossan bor hos pappa och jag hos mamma.

tjaa snygg blogg :) hur gammal är du? :)
Svar: jag är 16.

hoppas du har det bra! gör du egen design till din blogg?
Svar: japp det gör jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0