Söndag, vilodag

Gick ut på morgonen och mötte bästavän,
köpte godis och läsk och mös ute i blåsten haha.
Sen gick vi hem till henne för att äta,
då kom också dennis, alex och thimmy.
Och det sluta med att jag Johanna stod själva och laga mat,
hamburgare med pommes haha.
Sen va vi där ett tag och kolla på film,
sen runt sju åkte jag och dennis hem.
Sedan när vi kom hem va sis här också,
det va första gången hon och dennis träffades.
Hon sov med oss i sängen inatt också.
Sen har den här dagen ovanligt seg. . .
Har inte kommit upp ur sängen än .. .
Eller jo men sen gick jag och la mig igen . . .
Va på ungdomsmottagningen,
först hos en kurator och sen hos en barnmorska.
Det gick väl bra.
Bästavännen va med mig, love u.
Sen har jag och älsklingen åkt moped till mormor.
Haha jag råka köra av vägen och aa,
jag har aldrig sagt att jag är världsbäst på mopedkörning!
Sen nu har vi sovit . . .
Vi ska väl röra hos till han snart.
Om han bara kan vakna!


Älskar dig vännen <3


Älskar dig också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0