Shooo

Är med syrran just nu .....
Men skiter i henne och ägnar mig åt bloggen nu.

Igår:
Möte älsklingen efter jobbet och åkte med han och Emma.
Sen åkte jag och han hem till mig.
Satt med mamma och Juha och åt.
Ingenting intressant hände . . . .

Idag:
Halvsov hela natten men klev ändå upp tio.
Gjorde egna scones och egen jordgubbskräm med
mera till hjärtat.
Eller hur är jag snäll?
Sen kollade vi på tv, bada bubbelbad och sov haha.
Sen åkte jag och jobba.
Efter åkte jag hem med Rolf och mötte syrran och hennes två kompisar.
Hon & jag åkte hem och nu ligger vi bara och snackar.
Så mycket som har hänt sen sist.

Syskonprat nyss:
Jag- Du måste fixa täcket för det har cp:at sig!
Sis- Jaa, men jag vill inte ens veta vad ni har gjort i den här sängen?
Jag- Ursäkta? Vad tror du om mig haha?
Sis- Inget, syrran det är lungt jag vet allt.
Jag- För det första, jag ska va oskuld tills jag gifter mig
och för det andra kommer jag aldrig gifta mig för jag är nunna,
och för det tredje vill inte vi nunnor ha deras läskiga såkallade snoppar,
i våra privata delar?
Syrran klappar mig på axeln och vänder sig om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0