nästa: Lumpen

Skoldagen gick väl bra,
kom bara lite försent . . .
Det känns så konstigt att gå i gymnasiet,
jag saknar södertörns friskola och lärarna.
Man har verkligen vant sig vid lärarna man hade
och nu har man helt andra människor som står där framme
och ska lära en saker!
Iallafall hade vi idrott idag,
vi fick springa miltärens hinderbana.
Trodde fan jag skulle dö?
Men hela klassen samarbetade så killarna hjälpte typ alla tjejer.
Efter det där vill jag iallafall inte ta lumpen längre . . .
Jag måste nog lära mig att såna här saker ska  jag stå ut med i tre år till.
Jag går ju ändå äventyr/turism och handel,
om jag inte klarar av att hoppa ner ifrån en 3 metershöjd,
hur ska jag då kunna klättra i berg i spanien nästa termin?
Aja,
efter skolan tog jag tåget med bävänn och så mötte jag på
två gamla kompisar,
alex och matte.
Det va trevligt att prata lite sen åkte jag och hämtade ut mitt paket ifrån h&m.
Och nu har jag precis duschat och ska fixa mig,
skriver någon gång i helgen.
Kisses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0