My weekend, helg heter väl så?

Fredags:
Åkte till Sätra för att möta älsklingen, johanna & alex,
och jag var på skit pissigt humör verkligen!
Plus att de var pissväder ute, ovanligt.
Iallafall skulle vi gå på bio men det blev bowlingt istället,
och gissa vem som vann?
Jo jag, för första gången i mitt liv.
Fast jag gjorde bort mig också!!!
Ramla på bowling banan . . . .
Sen sov jag hos dennis såklart.

Lördags:
Åkte till skärholmen för att handla mat till grillningen,
sen åkte vi hem till Johanna och "chillade",
hatar det ordet men vad ska man säga annars?
Sen fick jag otroligt jävla ont i magen,
trodde seriöst jag skulle dö!
Så la mig och sov en stund i johannas säng tills dom andra kom.
Det va johanna, alex, jag, dennis, thimmy,
leon, leo, totte, robin, kevin, valle, ludvig?
Iallafall så var det trevligt och skojigt,
sen kom vi hem till älsklingen runt tre.
Sov iallafall skit gott tills jag vaknade med huvudvärk!?!

Idag:
Vaknade bredvid världens underbaraste person,
fast de har jag typ gjort i över en vecka nu.
Fast det är alltid lika gosit och mysigt.
Sen åt vi frukost och vi låg typ i sängen tills jag rörde mig hemåt.
Vi åt kebab också och jag spillde ut sås över hela hans säng haha.
Sen rörde jag mig hemåt.
Direkt jag öppnar dörren här hemma hoppar juha fram
och skrämmer mig så jag nästan bajsade på mig haha.
Fick verkligen panik!
Och nu sitter jag här med hårinpackning och väntar på bättre tider.
Nee då ska faktiskt fixa en ny tillfällig design till bloggen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0