Min helg

Har mått illa typ hela heglen, skit jobbigt.
Fredagen i skolan gick iallafall bra,
förutom att jag gjorde bort mig totalt!
Ramla i en grusbacke och föll pladask på rygg och folk
började skratta åt mig haha!
Men tor och johanna hjälpte mig upp
sen gick jag och hon och åt.
Sen när jag väl kom hem,
tog jag mammas cyckel och cycklade till mormor.
Skit jobbigt!
Råkade cyckla in i en brevlåda!?!
iallafall kom jag fram tillslut, hel också . . . .
Ni ska höra hennes, mammas och mina samtal,
man märker verkligen att vi är ifrån samma släkt.
Iallafall sov jag hos älsklingen.
Vi somnade klockan sju och vaknade klockan två igen!?!
Sen somnade vi om och vaknade fett tidigt i Lördags.

Sen idag vaknade vi tidigt igen,
så då åkte vi med johanna ut och åt.
Sen köpte dennis friterad banan?
Jag trodde inte det fanns men gott var det iaf.
Sen nu är jag hemma,
ska duscha och vila en stund.
Mår verkligen skit illa, tror jag är magsjuk.
Nej usch, hoppas verkligen inte det!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

svininfluensan? :p

2009-08-23 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0