Man lurar sig själv

La  mig i sängen för mådde illa igen,
och så vips så sov man.
Blev väckt av mamma som sa att maten var klar.
Tog en tugga av köttet sen "råkade" jag spotta ut det på tallriken igen!
( Det var inte alls gott )
Jag har verkligen inte växt ut ur tre års fasonerna en . . .
Både mamma och juha kolla på mig haha.
Sen irriterade dom mig skit mycket med deras jävla garv,
så gick in hit och satte mig!
Kollade mig i spegeln och jag var ingen vacker syn alls.
Håret är i knullrufs, sminket är utsmetat och
kläderna sitter inte som dom ska sitta!
Jag ska verkligen lägga mig i sängen igen.


Kommentarer
Postat av: amanda

tack:)<3 dina mä!;)<33

2009-08-24 @ 01:10:27
URL: http://bunniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0