Jag blundar för det som hände

Ja kan börja att berätta om i Lördags.
Den var bra tills the voice,
det hände saker där som jag aldrig kommer glömma.
Ovanligt!
Sen tappa alla bort alla och jag vet inte vad.
Men sen hitta alla alla och vi rörde oss tillbaka.
Sen fortsatte vi va ute men jag va verkligen inte på humör,
även fast många fick mig och skratta.
Började bråka med en kille i gamla stan också,
tänk att en 25 åring beter sig som en 15 åring?
Nu undrar man vart fan världen är på väg?
Sen mötte jag exet Aram också, alltid kul att träffa
folk man inte träffar så ofta.
Älsklingen och thimmy kom senare,
för dom va kvar i stan för att leta efter en person.
Det är lite typsikt killar?
När man behöver dom som mest och bara vill ha någon och hålla om,
då ska dom bli sura och skydda en.
Men aja tillslut va den dåliga dagen slut iaf,
och jag sov såklart oss hjärtat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0