Igår och idag . . .

Efter skolan åkte jag och handlade skolsaker
och lite annat.
Sen kom älsklingen och möte mig så åkte vi till Gurras fotbollsträning.
Haha och dennis pratade om vårt sexliv med mami!!!
Det är okej om jag gör det men fan inte om han gör det,
it is not OK!
Sen åkte vi med mamma till mormors landställe,
sen började folk dansa i bilen?
Iallafall kom vi hem och åt och mös,
sen skulle jag färga mitt hår!
OOch så bad jag älsklingen göra det!
Men han förstod ju inte så jag fick ett litet utbrott haha. . .
Sen sov vi,
och nu är jag dödstrött och ska till skolan . . .
Ska sova hos älsklingen idag så förvänta er inte så mycket bloggning.


haha gurra snurra och älsklingen . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0