I am a good girl, just lika an angel

Först imorse jobbade jag,
hände ingeting speciellt förutom en sak.
JAG BLEV KALLAD TANT!
En mamma sa till sitt barn,
- Ge pengarna till tanten där?
Tack för den.
Sist jag kollade mig i spegeln såg jag faktiskt ut att vara 16 år.

Sen efter det har de varit kaos.
Sprang i leksaks butiker och jag fick ett psykiskt sammanbrott.
Kommer aldrig mer gå in i en leksaksbutik!
För de första är alla skrikiga och hemska småbarn där,
sen är allt annat där inne bara obehagligt.
Åt massor med tårta också . . .
Tränade lite,
gick ut och sprang och körde pilates.
Sen köpte jag en ny bok och låg och läste,
tills ja somnade . . . .
Och nu är jag uppe igen!




 


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahah de har hänt mig oxå (nu e ja ju förvisso nästan tant) men ja sa tack så mycket å så gav ja kvittot till ungen å sa ge nu kvittot till farmor.. varpå mamman nog förstod piken å blev lite generad :)

2009-08-08 @ 01:23:33
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0