History

Gårdagen:
Åkte hem efter jobbet och fixade mig,
sen åkte jag med mamma för hon skulle skjusa mig
och samtidigt handla mat.
Sen åkte jag hem till dennis och
gjorde ingeting speciellt.
Sen gick han ut med sina kompisar och jag gick och mötte
Johanna min flickvän.
Vi gick sedan till henne och sen ut till D och dom andra.
Vi gick till en båt hamn.
Och då kommer några med en bil och så kommer någon ut
med en ficklampa och lyser på oss.
Och klockan runt tolv då och det var kolmörkt ute.
Då får man ju lite panik?
Så alla började skrämma varandra.
Sedan åker bilen och vi rör oss tillbaka.
Då när vi ska svänga in på en väg,
Då står bilen där och "gubben" med ficklampa.
Jag och hasna stannar och funderar på att springa.
Och grabbarna och Johanna går emot han,
då tänds bil lysena och alla hoppa till.
Sen var det leo som skoja!
Kvällen slutade iallafall med att jag sov hos Dennis.
Sov knappt.
För när han rör på sig,
då rör jag på mig och då vaknar jag.

Dagen:
Vaknade, åt frukost och kollade på någon film.
Sen duschade jag och Dennis tvättade mitt hår haha.
han la i schampo och sköljde av och allt haha.
Fast dte var mer som en schampo och dusckräms dusch,
en än dusch med vatten.
Sen åkte jag och jobba och nu är jag nästan död . . .
Har så jävla ont i magen att jag tror att jag ska svimma!
Har haft de hela dagen och redan på morgonen tog jag tre tabletter
och det hjälpte inte!
Så går och knarkar alvedon och ipren nu,
inte för att det hjälper.
men tanken att det ska hjälpa värmer lite.
Fast jag kanske får ont av att jag käkar alla tabletter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0