härligt att vi pratar igen

Är så trött man kan vara men kan inte sova,
så är uppe ett tag till. . . .
Juste jag och jacob pratar igen :)
Det var ju ett tag sen,
men livet är för kort för att förlora en bra vänskap.
Vi va ju ändå bästavänner och tillsamans.
Sen har inget mer roligt hänt  . . .
Jo min mormor flyttar hit imorgon,
eller inte hit precis men till mammas lägenhet,
eller den jag skulle flytta till.
Så nu tar det ännu längre tid tills dom blir av med mig.
Fick höra idag av Juha också att det är ansträngande att ha en tonåring:
Jag- Vadårå?
Juha- För att man beskyddar dig hela dagarna,
man måste ha koll hela tiden?
Man vill inte att något ska hända.
Jag- Men jag är ju snäll?
Juha- Jaa men ni ser inte vad som kan hända.
Jag- Okej . .. .


Då är man ensambarn i vecka nu då.
Är det skönt eller är de skönt?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0