God morgon

Tack vare min brorsa försov jag mig inte alltför länge.
vaknade av värsta nackspärren och ont i ryggen,
så mammsen fick smörja in och massera mig med voltaren, skööönt.
Sen åt vi korv och prata lite:

Jag- Måste du alltid va så sjuk?
Mam- Va haha vill du ha en tråkig mamma eller?
Jag- Nej men inte sjuk heller?
Mam- Haha okej.
Jag- det var som när jag låg på sjukhus med dropp och mådde skit,
och du ba
" Kan vi inte åka hem nu, låtsas att du mår bra så att vi kommer hem! "
Mam- Haha, gustav ska du ha din korv eller?

Gurra- Jag hetter inte gustav längre, jag heter Torres!

Jag- Va HAHA! vad har jag missat nu då?

Mam- Han kallas för Torres nu.

Jag- Han borde kallas för Losern istället.

 Gustav börjar slå på mig.

Mam- Vad görr du?

Gurra- Jag slår på henne för att hon kallar mig loser?

Jag- Det gör inte ens ont.

Gurra- Du är så jävla dum, Dennis är mycket bättre än dig.

Jag- Kom han in i bildene nu också.

Gurra- han är bäst och du är sämst, fotbolls skallen.

Jag- Lär dig en sak,

Tjejer är altid bättre än killar.

Gurra- Va?

Jag- Ingen ide att ha den är diskusssionen med en loser,

hejdå.

Jag går in i rummet.


Kommentarer
Postat av: Waitsh

Bounce Gör det igen! http://waitsh.blogg.se/2009/august/bounce-gor-det-igen.html#comment

2009-08-14 @ 23:39:24
URL: http://waitsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0