Utmanad


 (Min lilla bloggdata som för en gångs skull får bli använd! )

Är fett uttråkad och min ena kusin sitter framför detorn och jag framför min & Amanda ligger och sover.


Var ju bara tvyngen att ta en bild mouhaha!

Såg att jag blivit utamanad av: Izzah

Regler:

Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!


1. Jag har fobi för fötter, dom är sjukt fula och allmänt äckliga. Spelar ingen roll vems kropp dom sitter på!
2. Jag kan absolut inte sova helt naken, det känns hel konstigt. Någon gång har jag väl gjort det men inte igen.
3. Jag köper godis varje dag och det menar jag. Jag är beronde av socker och det är allt jag behöver och min mobil.
4. Min mamma är min bästavän, kan berätta allt för henne och hon finns alltid där. Självklart bråkar jag med henne men det går alltid över!
5. Jag är kär i mig själv, kan ta hundratals bilder på mig själv. Tar nästan bilder varje dag.
6. Jag är beronde av att köpa saker. Direkt jag får pengar spenderar jag dom även på saker som jag inte ens behöver. Jag måste göra mig av med allt, så därför brukar mamma ta hand om mina pengar.
7. Utan min mobil skulle jag må jätte dåligt. I min mobil finna allt och i sommras när min sjönk fick jag en mobil stress. JAG KLARAR MIG INTE UTAN DEN!
8. Jag gör bort mig varje dag jag borde heta pinsam i förnamn.

Jag utmanar:
* Jollan
* StockholmsJenna
* Sen får alla som vill göra detta!



Kommentarer
Postat av: Linda

För att jag pluggar också, och då ingår det praktik där.

2008-10-29 @ 12:23:13
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

jag antog utmaningen :)

2008-10-29 @ 12:23:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jasmine

sv; Jag med! Vanessa är så vacker=)



Jag mår bara bra=)

Händer idag?



snygg laptop btw=). Har också en fast min är silver & svart ;P

2008-10-29 @ 12:32:59
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
Postat av: anni

Fin dator

2008-10-29 @ 18:10:09
URL: http://annwiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0