Sömnprobelm



Nej jag kan fan inte sova. Det går bara inte . . . .
Har valt kläder tills imorgon, det blev jeans med en svart polotröja, ni får se imorgon.
Hittade också en kjol jag aldrig använt, jag shoppar så mycket jag aldrig använder.
Halva min garderob är oanvänd!
Jag tror jag har blivit förgiftat av teet jag köpte idag, det hette himla gott.
Ska testa att inte dricka de imorgon kväll och se om jag är trött då?




- Kjol jag aldrig använt!


En killkompis Oscar hade det här trycket på sin t-shirt, är de inte grymt snyggt?


Kommentarer
Postat av: H*

- haha awh jag är 18 faktiskt, du då ? : ) Puss

2008-10-02 @ 23:17:16
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: jenilita

coola!

SV: jag har fotboja för jag dömdes till 4 månaders fängelse för mened ( när man ljuger under ed) i en rättegång.. mvh jennie

2008-10-02 @ 23:22:53
URL: http://blonditamedfotboja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0