Sexigt med svett, knappast!



Är trööött och hungrig även fast jag åt hela tiden på lekslottet. När man ser allt gott kan man inte låta bli haha! Idag var det skit roligt för de var jätte mycket flams och i slutet tröck jag upp en kokosboll i andras Emmas nylle! fan vad BUSIG ja e . . . En tråkig grej är att huden på andra benet också börjat lossnat, först låg var det ju bara massa blåsor med var i men nu är det ingen hud istället. Jag tycker att Jacob borde komma med blommor och choklad, hallå han brände faktiskt benen på mig och sedan sa han inte ens i puss i luren?!?! Fan alltså jag med mitt jävla otursliv!
Sen kom jag på meningen med livet idag: GODIS . . . . . . .





JUSTE! En arbetskamrat går i samma skolla som Kissie och fick veta hur hon var igentligen. Nu är hela min uppfattning ändrad om henne . . . .

Läs denna blogg: www.k3tchup.blogg.se

Kommentarer
Postat av: malinsmix.blogg.se

Om 2 dagar!:)

2008-10-18 @ 19:15:49
Postat av: Therese

Om det var du som frågade mig om tävlingen är avslutad så är svaret nej. Och jo, den hästen är en riktig sötnos :P

2008-10-18 @ 19:21:46
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: sanne

sv: okejokej :) men du passa jättefint i båda!

2008-10-18 @ 19:24:16
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0