Nya spice girls Emma

Förlåt för att det inte blev något inlägg igår kväll men jag låg och kolla på film och helt plötsligt somnade jag. Ni vet när ögonen blundar och man kan inte hålla dom öppna men orkade inte göra någonting åt saken så lät mig somna. Sen vaknade jag till när min kusin kom hem och så stängde jag av datan på ett sätt man inte ska på men skit samma. Sen vaknade jag imorse gick och åt frukost och nu sitter jag i sängen och äter godis. Ska kolla på lite filmer jag laddat ner . . .
Sen ska jag träffa Danni, vi har pratat om en sak men kan inte skriva det här än! Vet ni vad min kusin berättade nu, att det snöade inatt, nu är det dags att inhandla en vinterjacka!
Föressten skulle inte jag passa som Emma i spice girls, vi har ju till och med samma namn , haha :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0