Hudvårdsprodukter

Jag är en sån som tycker att en finne förstör mitt ansikte eller att när min hy ser fet ut tar jag bara på mer smink men de är fel? Alla har vi olika hudtyper som vi kan använda olika produkter för och även dom som har den perfekta hyn kan använda det. Först trodde jag inte på det men när jag köpte mitt första ansiktsvatten och drog med en bomullstuss i ansiktet så kom de skit även fast jag inte hade börjat använda smink. Huden behöver näring även fast man inte tror det, den behöver fukt och så mycket mer. Dom produkterna som jag rekomenderar är faktiskt apotekets, dom fungerar verkligen och så jävla dyra är dom inte.




1. Är en serie med olika hudvårdsprodukter. Man köpa mini paket med tre saker i och det fungerar verkligen. Den bästa utav dom är sminkborttagningen för när man trycker ut den blir den som med mousse som är lent och gnugga i ansiktet.
Ansiktskrämen är också väldigt bra och är prefekt att använda under sminket.

2. Min nuvarande ansiktskräm som fungerar utmärkt, brukar använda den på morgon och kväll och den räcker hur länge som helst. Vill ni bara använda ansiktskräm så använd denna är mitt lilla tips.

3. Ansiktsvattnet som verkligen gör din hy ren! Kan inte säga mer än att det fungerar och den är super bra om du har lite fettig hy.

4. Jag vet inte om det är en av apotekets produkter men den säljs där och jag har använt den! Neutregna har en serie olika produkter för olika saker. Den jag använde var som en skrubb och rengjorde porerna.

5. Samma produkter som den 1:a fast för killar. Vet ju inte hur det fungerar för har faktiskt inte testat killarna men någon som har?

Mitt tips är att fråga dom som jobbar där för att få rätt produkter för din hy och tänk på att du kommer ha din hy hela livet, för de gör jag och jag vill aldrig få rynkor så börja använda rynkkräm i rätt tid haha.

Egen hemma skrubb:

Du behöver-
- Ett glas.
- Socker.
- vatten.
- ( En skrubb handske. )

Instruktioner: Häll lite vattbe i glaste och fyll med hälften så mycket socker så att dte blir en krämig blanding, sen är dte bara att skrubba det i ansiktet plus att de smakar gott!

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack kram :)

2008-10-17 @ 21:53:06
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: emelill svarar

jaa! själv då?

måste bara meddela att jag ääääälskar din blogg :D

2008-10-17 @ 22:02:08
URL: http://emelill.blogg.se/
Postat av: alva

måate bara säga att det är lite töngigt att det är rosa produkter för tjejerna och blå/svarta för killarna..

Annars älskar jag den där moussen du skrev om!

2008-10-18 @ 22:04:30
URL: http://alvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0