35 års fest ( kissie avstängd )

Mamma tror seriöst att jag inte tänker gå på hennes 35 års fest, hon säger att de är barnfritt men jag är inget barn längre? Jag är närmare 18 än 10!! jag ska ditt, THATS IT BITCH! Haha ....

Har precis tagit en lååång härlig dusch i varmvatten och ska precis packa allt. Många undrar vad jag ska göra i Umeå i norrland? Jo jag ska åka till min kusin och för er som inte visste det så kommer min pappas släkt därifrån så min farmor ocg gammelfarmor och alla bor där förutom vi! Nej nu måste jag fixa allt sussa gott alla underbara ......



Hur lyckas man se ut så här när man blödder näsblod haha ? Jo om man heter Emma.



Här är anledningen varför Kissie blev avstängd, källa: Metro.

Stjärnbloggaren blev utslängd från sin blogg


 

Stjärnbloggaren Kissie, 17, har hamnat i bråk med samarbetspartnern Spotlife. Nu har hon sparkats ut från sajten. - De tyckte att jag var för kaxig och anklagade mig för nätmobbning, säger Kissie till metro.se.

Alexandra Nilsson, Kissie, är en av de fem mest lästa privatbloggarna enligt bloggportalens lista och har gjort sig känd som en frispråkig tjej.

Sen ett halvår tillbaka har hon haft ett haltande samarbete med Spotlife, en plattform som hjälper bloggare med egen domän, annonser och design.

Kissie berättar att hon på onsdagen själv skulle åka till Spotlifes kontor för att säga upp samarbetet, men att ingen fanns där. När hon kom hem och skulle gå in på sin blogg fick hon en chock.

- När jag skrev in adressen stod det att bloggen var avstängd. Det var jättepinsamt.

Enligt Kissie började konflikten när det började dyka upp annonser utan att bloggarna fick pengar. Spotlife ska också ha reagerat på att det förekom ryktesspridning om henne på nätet, berättar hon.

 - De tyckte att jag var för kaxig och anklagade mig för nätmobbning, säger Kissie till metro.se.

Spotlifes VD Johnny Wiktorson vill inte gå in i detalj på varför samarbetet sagts upp, bara att det ska ha rört sig om samarbetssvårigheter. 

- Det är absolut inget som man gör lättvindigt, men efter ett par-tre veckors problem har vi tagit det här beslutet.

Att Kissie dök upp oanmäld på ett av företagens kontor i Stockholm bidrog till konflikten.

- Hon var förbi det andra kontoret där vi har vår postadress, men jag var inte där. Man kan inte komma oanmäld och stå och banka på porten. Det är ingen butik. Vill man träffa oss får man boka ett möte, säger Johnny Wiktorson till metro.se.

Alexandra Nilsson har nu inte tillgång till adressen kissies.se och har gått tillbaka till sin gamla adress kissie.blogg.se.

- Jag är väldigt arg. Jag förstår inte varför de gör så här mot mig, jag är bara 17 år, säger hon.


Kommentarer
Postat av: Linda

tack!

2008-10-23 @ 21:37:11
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad läskig bild på dig :S

2008-10-23 @ 21:42:57
URL: http://mmelina.se
Postat av: Sofia

- tack detsamma:)

2008-10-23 @ 22:06:38
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Brunetten Sanna E

"jag är bara 17 år"

hahahahahahahahaha

2008-10-24 @ 12:43:00
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur lyckas du med näsblodet :O

2008-10-24 @ 21:23:20
URL: http://underbartful.blogg.se/
Postat av: SveaJ

jag tyckte de var rätt med kissie!



haha, illa de med näsblodet :o

2008-10-26 @ 12:22:17
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0